Underbara läsare,HEJSAN!;D/lizette <3

Hej på er!Nu har man precis gjort spanskaläxan och ätit lite mellan och nu messar jag med finaste och underbara pojkvännen ;")Sen blir det att ha träning (y)

Skoldagen har varit bra,slapp NatinoellaProv idag iallafall,men imorgon så är det Engelska NP igen,och spanska och då kanske man får se Olle igen!
Nu ska man spela lite draw something,alla som har det får gärna skriva vad ni heter,jätte tacksam för svar!
Blev ett kort inlägg,men jag bloggar ikväll eller imorgon.
Förresten,sämre väder det var idag tyvärr!

Älskar er,Hejdå,kram,Peace!(y)

P.s Lite random bild och i handen håller jag mitt "skolchema/veckobok" för veckan. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0