TV,efter en badkväll:)/lizette<3

Hej hej!Idag i skolan gjorde jag NP i svenska.Skulle berätta om ett fritidsintresse i ungefär 2-3 minuter,ganska nöjd med min insatts.Speciellt i slutet,då var jag inte så nervös.hade idrott också (friidrott).
Sedan bussen hem och jag va med Oskar och vi gick till svartån och badade lite och sen kom Evelina också.Ännu lite senare så kom också Alice,Julia,Matilda och Emilia,whiie:D
Och ännu,ännu senare kom Julias mamma och fotade oss lite,hihi,jag blev säkert ful på kort som vanligt :S
Och ÄNNU,ÄNNU,ÄNNU,(börjar ni tröttna?)kom Julias pappa och bjöd på glass,helt oväntat,så snällt :')
Sen åt vi den och badade lite till och sen frös typ alla så då gick jag hem till Ogge och bytte om och hoppade lite studsmatta sen gick jag hem och hoppade studsmatta där(med vattenspridaren under xD) Kul liv.
Men sen duscha jag och packa till imorgon (ska till omberg) med skolan och jag åt också kvällsmat.

Men aja,bloggar kanske imorgon (?)
Men ses,puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: Hehe det du :P

Var ligger det där ni bada?!

2012-05-26 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0