Tjosan i Trosan//lizette <3

Hello!Nu åker man skolbuss hem,jag passar alltid på att blogga då för har inte så mycket annat för mig.Det är inget kul att bara sitta och kolla rakt ut heller eftersom jag åker här varje dag nästan..

Aja,har varit en okej skoldag,gjorde nytidskryss..(8/10 rätt)Ganska okej resultat.Matte och engelska hade vi också,ingen SO som tur va !
På matten hann jag dock inte räkna så mycket i boken för jag skulle rätta mina alla matteläxor..och skrattet som uppstår när Mårten säger:
-men du har ju gjort 2 lika dana läxor,haha.
Och aa,so true,hade lyckats göra 2 av samma läxpapper-_-vad kallar man sånt?Juste "smart och blond" ;)

I slutet av dagen hade vi syslöjd,jag har gjort klart hela tröjan,fast på en ärm gjorde jag lite fel när jag skulle sy fållarna,så min sylärare får fixa det till nästa Fredag (y)
Jag hann däremot göra 2 nya "armflätor",har redan en,nu 3 som ni kanske fattar ;P

När man kommer hem blir det att äta,se på tv kanske och ta fram kläderna och de sista sakerna jag ska ha på Lovisas spakväll ikväll :D
Det kommer bli fett kul!
Vi rockar klassen(y)

Ganska långt inlägg från min del,kommentera om ni har några övriga frågor om detta eller annat !
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0