text..//Lizette

Just nu är du en stor del av mitt hjärta och livet leker,som en dans på rosor.
Jag älskar dig och jag har inte förstått att det är du som är solljuset jag varje dag ser,det är du som är den blå himlen som ger mig lycka,vi ser upp på samma stjärna varje kväll och jag vet att du finns där och du betyder allt för mig!
En del kan undra hur länge du kan hålla mig såhär glad och stark,men just nu kan inget hindra mina känslor från dig.
Just nu är du en stor del av mitt hjärta och livet leker,som en dans på rosor.
Jag älskar dig och jag har inte förstått att det är du som är solljuset jag varje dag ser,det är du som är den blå himlen som ger mig lycka,vi ser upp på samma stjärna varje kväll och jag vet att du finns där och du betyder allt för mig!
En del kan undra hur länge du kan hålla mig såhär glad och stark,men just nu kan inget hindra mina känslor från dig.Jag älskar bara dig,ändra aldrig på dig,va bara dig själv <3
By:Lizette
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0