Skola,chek!/lizette<3

Hej,nu har man kommit hem från skolan+hunnit med att svara på några kommentarer!
Idag i skolan fick jag mina omdömen i skolan till utvecklingssamtalen,jag fick lite rött på engelska ?!Jag fattar inte,om det är lite rött på c-nivån,är det dåligt då?Snälla hjälp mig någon snäll person^^

Nu ska man packa upp väskan och äta sen ikväll träning och på onsdag taggar man friidrottsdag och på torsdag Blodomloppet!Run,Run,Run..Hoho.

Men aja,hare gött,förlåt för jag inte blogga igår :/
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Edvard von löshuvud

Asså det finns ju 3 nivåer, E, C och A. Jag tror att det är såhär, är NT säker, E är de lättaste grejerna C lite svårare och A svårast! Men det är inte dåligt att ha

lite rött på C^^

Det betyder ju bara att du behöver jobba mer med det som är "lite svårare" i just det ämnet!



Lita nt på mig men jag tror, tror att det är så!;*<3

2012-05-28 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0