Nemen tjenare/lizette<3

Hej,nu ligger jag i sängen,ska snart gå upp och äta frukost.Jag sms:ar med finaste pojkvännen ever,saknar dej ;"(
Innan jag äter frukost hade jag tänkt att leka lite med mitt marsvin kurre(y)
Älskar dig :))
Ikväll blir det att gå på "grillfest" hos en kompis,med hela klassen tror jag,det blir kul,men tyvärr fick jag tacka nej till en match med 97-erna,det var samma tid och allt :(Åh,jag ville spela men jag missade Felicias fest förra året så det känns fel att missa den i år också..!
Nu har man fått pengar också,sen jag dömde,och på lördag blir det troligtvis att köpa John Bauer byxor,gahh!;D
<3stadium outlet<3
Billigt och bra(y)
På söndag blir det att fira farfar som fyller också!
Men jag vet inte mer vad jag ska skriva,dagen ser inte rolig ut bra gå hemma och ruttna,haha,men ikväll blir det kul förhoppningsvis ^^
Ses,puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0