Myyyyyyyys/lizette <3

Japp,nu sitter jag och kollar på "mästarnas mästare" och myser!Jag kan visa en bild på de as goda kakorna som Bella gjorde förut!
Imorgon ser la planerna ut såhär:vakna,tänka att det är skola-_-,vakna igen,somna om kanske xD,vakna igen,sminka mig,ta på mig,äta och om jag hinner kollar jag på läxorna..sedan gå till bussen,åka till skolan,JOBBA i skolan och ha elevråd och bokvärdar -______-Asså det är dä att jag missar så mycket i klassrummet och lärarna låter mig aldrig ta igen det,jag missar ju det!;O
Men aja,då kan det ju inte va så viktigt jobb iallafall.
Men jag bloggar inte mer nu för jag ska fortsätta se,messa med Olle och sen sova (som jag kommer ha as svårt med) ses,puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0