KvällsTV/lizette<3

Gokväll,nu sitter jag och kollar på fotboll.Chelsea(stavning) spelar,jag har inte sett <3torres<3 än:(Ska leta lite till.
Kvällen har varit Chill,messat lite med Olle,"chipasat",thaha,(ätit chips alltså;P)

Imorgon blir det att fira farfar,han fyller 66-67 nonting,haha,det är svårt att hålla koll men jag får kolla i almenackan sen ^^
Det blir la trevligt med lite släktträff?:D

Sen är det ju skola på måndag,jag ska(tillsammans med bokvärdarna) åka in till Mjölby bibliotek och sen få glass och gå på stan,jag missar en hel förmiddags lektion(Y)
Och sen på kvällen är det match också,riktigt rolig dag.

Men aja,jag bloggar imorgon,älskar er läsare,puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0