KvällsLizanx)//lizette<3

Hej på er!Nu så sitter jag i en stol ute med mina söta pyjamasbyxor och ett linne,jag njuter av den sista kvällsvärmen,det är såå skönt.Helt vindstilla och helt tyst det är bara underbart fågelkvitter och getingar som hörs.Det kallas sommar!

Jag duttade lite förut,jag kom fört upp i 11 någonting (Asså mobba inte att det är så lite men jag är jätte dålig på dutt,så det var bra för mig)Men sen så kom jag upp i mycket mer men jag vad för konsentrerad så jag glömde räkna;O
Blev så arg !x(
Men aja,15-18 någonting?:)

Nu ska jag gå in och kolla på TV (mästarnas mästare)och kanske ta lite cider,hihi.
Ha det bra,och så ni vet,jag bara ÄLSKAR vädret :')
Tack alla vädergudar och alla!

Puss och kram,jag kanske bloggar imorgon,men det tror jag att jag hinner för imorgon är det dags för match igen(y)

Puss och kram,älskar er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0