Hejsan!<3/lizette<3

Hej,hej,jag åker hem från en match mot Zeros på hemmaplan (med 97:er),jag tyckte det var så himla rolig match,jag var glad hela tiden,jag vet inte riktigt varför(?)Jag är också ganska nöjd med min insatts,även om jag inte fick spela så mycket,men jag hade 2 bra målchanser,men jag missade,oh,nu i efterhand tänker jag:
-Herregud,vad dålig jag är!Jag kunde lagt den på sidan.
Men man drabbas nästan av en lite panik när man precis ska skjuta så jag skjuter förstårs mitt på målis -_-!
Vi vann iallafall med 2-0,härligt tjejjor!
Det var även kul efter matchen,vi dansade en liten segerdans^^
Lite kul där,haha ;))

Nu ska man hem till mamma och äta och sätta sig vid datorn och chilla osv.
Men ha det bra,bloggar sen!:)
Puss !

(jag Visar en bild på underbar Ebba som var med på matchen idag,fatta hur mycket jag älskar dig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0