Hej!/lizette <3

Hej på er!Nu har man kommit hem från skolan och precis packat till matchen och sen blir det också att åka till mamma.I skolan gjorde jag klart min tröja i slöjden,det kommer "bildbevis".
Jag är inte mycket för syslöjd och tycker inte jag är bra på det så förvåningen som uppstår när ens lärare säger:
-Du kan nog få ett utav de högsta betygen om du fortsätter såhär.

Haha,det trodde jag aldrig skulle komma ur hennes mun,men tydligen,thaha!
Fick lappa om utvecklingssamtal idag också och snart är det alltså dags för det!Kommer få reda på alla Nationellaprov då,hur det gick osv.
Just det ser jag fram emot,speciellt att få se vad jag fick på det senaste provet vi gjorde.(Engelska,skrivövning)
Man skulle skriva om framtiden.(future)
Jag skrev om att alla människor kommer bli feta och lata i framtiden och att grönsaker kommer bli jätte opopulära men Tv och datorer kommer bli ännu mer populära och ingen orkar hitta papperkorgar när dom ska slänga skräp så alla slänger på gator,i staden osv. Och sen att världen förvandlas till en sopptipp,haha,LOL!

Men aja,jag bloggar senare sen hur matchen gick osv.puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0