Hej,dålig uppis?:(//lizette <33

Hej,förlåt mig fina folk för jag är så dålig på att blogga men denna vecka har det ju varit skola,komma hem,äta,läxor,träning konstant sätt varje dag!Aja jag fick vell in några BB avsnitt där med..men det är svårt att hinna med i veckorna,men jag försöker och mer får ni inte kräva av arma mej,haha nej men hej :)

Dagen har varit ok?Men vi hade NP idag och jag tror det gick ganska dåligt även idag..precis som i tisdags,men jag kände mig lite mer "laddad" idag,haha,fast sene efter så skulle lärarna klämma in en jobbig matte lektion också-_-',ingen fika,ingen film..nej nej,ta kol på oss bara,nej men vi lär oss ju mer än dom som har lärare som skämmer bort dom med fika faktiskt och det tror jag är bra för snart ska man ju börja 7:an.
Mina tankar kring att sluta skolan som jag går på nu är starkare än vad jag trodde,det känns faktiskt sorgligt att lämna grundklassen,ja,vi har liksom hängt ihop "i vått och torrt" i 7 år,och även om man har haft några mindre bra vänner så kommer det kännas i kroppen när man ska splittras.
Så därför ska jag inte klaga mer på alla läxor och så mer (iallfall inte denna säsong) utan nu ska jag typ njuta den sista tiden men "gamla" klassen.

Aja,nog om det,jag kan lätt bli ledsen och nedstämd.Imorgon blir det match igen.97-ernas tränare ringde förut och vips skulle jag va med på match,happyyyy:)Och på söndag,tisdag och torsdag blir det också match,det är dom jag vet än sålänge.Och så blir det att döma på söndag också.(5 manna fotboll)och nu har jag allt redo:
Visselpipa,rött och gult kort,domartröja,block,penna,tidtagarur och sen en liten slingraslant peng ;)
Ser fram emot det!

Nu ska jag sova,ganska trött efter en vecka med nationella prov,möte med världens finaste pojkvän,mycket engelska i skolan faktiskt och som vanligt ganska mycket träningar,det gillas!
Sovgott!

P.slångt inlägg,gillas det?d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0