Godnatt/lizette<3

Hej på er,eller hej och hej?Godnatt kan man kanske säga?Jag bloggar 2 minuter över 12,men aja det är ju helg x)
Förut kom man hem från Felicia och det var kul och vi gjorde lite olika saker^^
Jag är glad,för imorgon blir det att köpa nya byxor för mina pengar jag tjänade på mitt första "jobb",att döma fotboll!Att man får pengar för något som är så jävla kul!;D Det är najs,bajs höruu;)

Nu kollar man på bigbrother faktsikt(jag har sätt alla som jag kan se utan premium,så jag ser om dom) haha,helt normalt xD
Nemen jag tycker det är bra,LETS GO CAMILLA!:DNu av dom som är kvar vill jag att rodney ska åka för han har något emot kära Amandus av någon anledning,det ska han INTE ha,Amandus och Camilla är bäst!(Camilla kan va lite halvjobbig när hon har druckit bara -_-)

Man ska snart gå till sängs,jag sitter med 2 flätor i håret,Thaha,känner mig värsta töntig som Pippi Långstrump eller nåt?o.OMen jag tycker mitt hår känns bra när det blir "flät-lockigt" sedan på morgonen/dagen.Och ingen ser mig nu endå så att..whatEver..lixom!?

Aja,nog om det,jag har inget att skriva om så jag tar upp massa k-bry och skit saker bara!

Men Godnatt,ses imöra!:)
Puss och kram!<3

Lite fjollig bild men bjuder :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0