Godmorgon..

Mm,godmorgon,godmorgon !
Har inget roligt framför mig idag..:(
Bara match ikväll,och fotboll slår allt ;DD(förutom innebandy,älskar sporterna lika mycket)Dom har ju sina fördelar båda två,Ja,innebandy spelar man inne,och det håller på mest på vinter/höst när inte fotbollen håller igång.Och fotbollen spelar man ute,och det kan ju va mindre roligt och mer roligt,det beror tillexempel på vilket väder det är,men FOTBOLL och INNEBANDY,aa,det ÄGER,om jag ska uttrycka mig så!
Nu ska man gå ner och äta frukost (haha,jag vakna typ nyss,7-sovare)!
Bloggar sen,HEJDÅ!
/lizette <3

(tänkte visa en bild på typ min nya favorit svenska skådis)
Filip berg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0