Godmorgon //lizette<3

Hej hej,nu har jag faktiskt tid att blogga på morgonen (Y)
Jag är ganska arg,jag vet "vem" jag är arg på och varför men inte vilken person,Asså krångligt,men iallafall,ingen blir vell glad när man får höra att någon har spridit ett rykte om sig själv som inte är sant dessutom..,jävla rubbad jävel som gjort det.Aa,kommer inte gå in mer på det bara så ni vet att jag HATAR sånna personer.

Iallafall nu ska jag måla naglarna,jag har tid med det^^
Det är inte ofta men idag var jag morgonpigg,vet inte riktigt varför men aja,så är det.
Jag kanske bloggar om skoldagen inget intressant tror jag händer,men vi ska ha läxföröhör om klockan i spanskan-_-Fett jobbigt om ni frågar mig..
Men aja,skriver inte mer nu,kanske halkar in ett litet inlägg under dagen,WHO NOW?!

Ses,puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0