God morning,morgon,morgon../lizette<3

Hej på er!Säger samma som Evelina,jag har typ också vaknat precis,nu blir det att gå upp och äta frukost och fixa mig,tagga igång för match mot ljungsbro då jag ska stå,på väldigt länge sedan är jag faktiskt nervös. Men jag gjorde ju ett mål förra matchen(lobb över målvakten)så jag antar att jag kan stå idag då x)Men nästa vecka kommer våran riktiga målis tillbaka,hon har varit utomlands i 3-4 veckor eller vad det blir..(?)

BTW,Evelina,din kanin,som du la ut på bild,blev jag typ kär i!Så jävl* söt man får vara :")

Nu blir det att försöka slita sig från sängen och gå upp,(jag har städat rum vet ni (y))
Vi hörs sen,jag skriver hur matchen gick !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0