Gdmorgon//lizette <3

Hej på er!Jag vaknade nyss.Asså igenkligen är det konstigt hur länge jag sover på helger,Ja,om detta skulle vara vardag så skulle jag gå in på lektion efter min första rast i skolan.Fast det är tur att det finns helger,studiedagar och lov annars skulle jag inte överleva..

Aja,mina planer idag är inte stora tyvärr,bara i eftermiddag blir det match..men sen vet jag inte vad jag ska göra,då lutar det åt:Studdmatta,datorn,TV,fotboll eller typ gå till skogen eller något (?)
Nu ska jag äta frukost och ladda min kära mobil :")
Puss och kram!

P.s Min pappa köpte världens gosigaste filt till mig igår D.s

(jag vet jag vet,nu står det att jag typ ladda upp det vid halv 3,men imorse funka det inte ladda upp,så jag laddar upp det nu istellet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0