Dålig uppis/lizette <3

Hej,förlåt för jag inte blogga igår!
Och det gjorde visst inte Eve heller,men i veckorna kanske det blir lite mindre bloggande för man har ju läxor,träningar,skola m.m!
Igår tränade vi först 07:erna,dom var så söta,det var deras första träning i hela deras liv i stort sätt :')
Sedan efter en halvtimme gick vi över till våran egen träning och den var med jätte rolig!
Nästa vecka blir det nog ÄNNU mindre bloggande för jag har träning 2 dagar i veckan och sen har jag matcher måndag,tisdag och torsdag tror jag!
En riktig fotbolls vecka och det gillas,och sen på lördag ska man ju döma 5 manna också!
Så kul,man får ju pengar (y)
Oj,nu har jag lite brottom,ska gå till bussen,jag längtar till eftermiddag :")
Puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0