Dagen!<3/lizette!

Hej!Idag när jag kom till skolan så hade vi först " morgon sysslor,osv"och lite senare skulle vi ha klassråd och med det också platsbyte,jag fick sitta absolut längst fram bredvid Ebba och Victor.Jag fick också göra nationella prov i engelska(tala) idag,oh fuck vad det gick kasst till!(för mig.)
Alla förberedde sig också för ett svenska NP som kommer snart,man skulle berätta om ett fritidsintresse på ungefär 2-3 minuter och idag fick man Skriva en tankekarta och träna på den(y)
Imorgon är det ledigt+fredag,gött!
Sommarlovet närmar sig med stormsteg !
Kan inte skriva mer nu,batteriet tar slut snart..
Ses,puss och kram<3

P.ssist på dagen var vi hemma hos Sandra och kollade på olika djur,jätte kul,jag visar bilder sen!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0