Dagen i detalj/lizette<3

Hej!Nu sitter jag och kollar på TV,förut var jag ute och solade lite,dock surt att man inte har en pool uppe:(
Avundsjuk på en viss person,host,Ebba,host..!
Gahh!

Jag tänkte berätta om min dag med bokvärdarna som BL.A.Ebba var med faktiskt.
Det började med att jag cyklade till skolan med Oskar sen så samlades alla bokvärdar vid cyklarna (jag,Ebba,Ida,läraren och två st i fyran.)
Och sedan cyklade vi till tågstation och tog tåget in till Mjölby.På tåget blev det att ta lite bilder också ^^
Både Ebba,Ida och jag satt med våra Iphones(Y)Dagens ungdomar!
Sedan när vi var framme skulle vi gå till biblioteket i Mjölby men Gunilla (läraren)sa att det var lite tidigt att gå för dom öppna inte förrän kl.10.00.
Så vi stannade typ vid parken där det finns en glasskiosk,you know?!
Och en liten scen^^
Men aja,där så satte jag mig först på gräset framför en liten å/sjö,som var där och doppa fötterna (jätte svalkande.)
Då kom Ebba och Ida och gjorde samma sak.Men lilla söta Ida,hihi,gick i vattnet hela hon och då gjorde jag samma sak,det var ÄNNU skönare:')
Så stog vi där och tog lite bilder,skrattade och bilderna la vi ut på Facebook,instagram och bdb,bara för att göra alla avundsjuka ^^mohaha!
Vi sickade bilder på oss när vi "badade" till typ många i klassen också,haha så snällt av oss Ebba och jag.
Men efter ett tag var det dags att gå till biblioteket och där så fanns en läskig staty :(Jag kanske kan visa den på bild sen,för jag ska lägga upp många bilder från dagen!
På biblioteket fick vi också lyssna på en som jobba där,hon berätta lite mer om biblioteket och bokuppdelningen och hur det såg ut och så.Men det var ju inte det roligaste.Det roligaste och bästa kom EFTER biblioteket.Då gick vi och köpte glass,jag och Ida köpte likadana.KexStrut med choklad och regnbågskulor.Det var sÅÅÅÅ gott med regnbåge!Och såklart vi tog massor av bilder på det med(speciellt IdaxD)
Vi gick tillbaka till parken och åt glassen och sen så åkte vi tåget hem och tog bilder även där.Denna dag var rolig med mycket skratt,Bilder och så^^

Sen blir det att spela match,wiee,taggad:D

Ses sen,eller imorgon,kanske bloggar sen!
Puss och kram!

P.sNu kommer jag lägga upp massa bilderd.S


Kommentarer
Postat av: uyij

dtfhfkyufkjkyuuyk

2012-05-21 @ 17:17:03
Postat av: skulle bajsa på dej

fitta

2012-05-21 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0