Blåsig grillkväll/lizette<3

Goeftermiddag Chill-människor,nu så sitter jag framför grillen och ah,vad skönt nu kom solen fram igen,fast dock blåser det lite,men aja,bättre än att det regnar.

Idag har jag först varit i Linköping och köpt min kära keps :') älskar den!Den kommer jag typ använda hela dagarna..den kanske ryker när jag ska sova bara ^^
Sen när jag kom hem hade jag inget att göra så jag satte igång Sims 3,jag gjorde "Camilla jakobsen" i BB,haha,vilket liv,men aja,både syrran och jag tyckte hon blev fett lik ;D (lite större läppar skulle det finnas dock,men annars vart simmen en tvilling till Camilla).
Sen gick jag ut och fota lite i skogen,jag kan visa en bild,igga inte nagellacket,för det är avskalat och kladdigt men ni ska alltså fokusera på själva bilden,kommentera gärna vad jag kunde gjort bättre med den,bara för att ni är lite halv usla på att kommentera ^^

Haha,skoja lite,jag har lite tråkigt,men nu ska jag leka med mitt kära marsvin och ge han sallad/kol;D

Puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0