Ätit(y)//lizette <3

Hej på er!nu har man ätit sin mellis och vad fan ska jag göra nu?Haha,närå,lutar ut Tv hållet.Dagen har la varit ok,på Onsdag får man reda på dom nya klasserna till 7:an,OMFG,jag kommer verkligen kunna sova på tisdag .;D
..Emh..or notxD
Sen har man träning och imorgon match!Det är så skön skolvecka Asså,eller vecka och vecka,det är bara imorgon det är en skoldag typ för på onsdag ska hela klassen cykla till Sandra och kolla på djur xDOch på torsdag och fredag är det ledigt!
Jag har mycket matcher och träningar denna vecka också,och då är det bra att det också är LÄXFRITT denna vecka (y)Vart är gilla knappen?!
Tack Mårten!!!!!;DD

Nu ska jag se på TV,jag bloggar sen,eller kanske,tror inte det,vi får se babes!(y)
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0