Sovdags!/lizette<3

Hej,eller Godnatt på er,jag ligger i sängen och lyssnar på ett gammalt band på radion som jag lyssnade på når jag var lite mindre,hihi,minnen :')

Imorgon får vi se vad som händer,hoppas på fint väder,då blir det flygplansuppvisning,tror jag,eller nåt..

Sen var det en sak till,jag måste typ skriva det barre,jag tycker det känns jätte sorgligt att klassen snart ska splittras efter 7 år med många minnen tillsammans:'(Jag kommer typ gråta på skolavslutningen osv.!
Nästa måndag(om 9 dagar,men eftersom klockan har passerat 00.00 så blir det 8 dagar,yey,mattepower) så kommer jag att uppleva min bästa dag på länge!Jag ska typ till ett av mina favoritställen,jag kommer typ tjuta i bussen eller kvällen innan för jag kommer va så glad att jag ska dit-och med klassen dessutom,till underbara GUSTAVSVIK BADET i Örebro!<3
<3LOVE till DET<3

Blev ett lagom långt kvällsinlägg då,sovgott,puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0