Ord ! //Evelina

Tja!
Kände för att blogga lite så gör det nu (:, kör på ganska långt inlägg tror jag så om du inte pallar läsa rulla vidare :D

Idag har jag vart i skolan , ganska chill dag .
Hade Matte sista lektionen (?) , hade typ vikarie , as jobbig fick damp typ men hann jobba 2 sidor . Jag vet faktiskt inte hur det gick till om jag ska va ärlig ;)

Men sen när jag kom hem så åt jag först, sen pluggade jag lite med spanskan. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och smsar ;D chiiill , FREEDAAAAAAG  !!!!! ;D Älskar`t


Nu på kvällen vet jag inte vad jag ska göra . Drar väl till nån som har lust att hänga?  ..  ahe jag vet inte men nått blir det .
Imorrn är det ridning igen , hejdå till sovmorron! , MEN snart är det sommarlov ! känns ovärkligt men sant .
Efter själva skolavslutnings dagen vid 18.00 TROR jag det var så ska jag och friends på efterfest;D ska bli gryyymt ! ska träffa underbaraste där med så `tumme upp det` 
Vid cirka 24.00 är det slut. (  efterfesten är från 6or - 9or , haha )

Nu vet ni ;D orkar inte skriva mer nu .

Chaooo 
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0