Ord! //Evelina

Hejhej !
Blir ingen bild i dag heller , jag vet jag vet jag är JÄTTE tråkig . Men då får jag väl va det då.

Idag har jag vart i skolan . Ovanligt jag vet.

Men i alla fall så var det mentorsdag typ. På mentorsdagar ska man göra saker tillsammans med sin klass. Så jag och min klass åkte in till stan o körde Bowling. Det var skoj , jag kom 2a i mitt lag ;D

Sen gjorde vi lite mer men orkar inte berätta ;PP Men när vi kom tillbaka till skolan 13.05 eller nått så fick vi sluta ;D<3

Sen när jag kom  hem så åt jag Mellis sen började jag plugga till Biologi provet som vi har på Måndag , Puberteten och ryggradslösa djur.  (?)
Så ska fortsätta med det snart . Ska försöka blogga mer idag. Men det är så tråkigt att blogga när man typ inte gjort nått . :S

Fick ett infall att jag skulle cykla till Linghem , köpa godis och sen cykla hem igen , men sen kom jag ju på att det är ganska långt till Linghem från mig. Så får strunta i det.

AH men nu vet ni lite om min dag i alla fall ;P Som sagt ska FÖRSÖKA blogga mer idag (Y) High five på det tycker jag nästan ! ?

Heejdå pojkar o flickor ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0