Kvällsmys/lizette<3

Hej!Nu har jag gått ner och satt mig här vid tv:en med familjen,förut kollade jag på bigbrother (där uppe) och på ett annat program som jag missa på tv:en förut men aja,skit i det nu!

Ni kanske vill veta vad matchen blev?
Jao,2-0..:Sförlust,själv hade/har jag lite ont i benen från Blodomloppet i torsdags och så.Efter matchen åt jag på MCD med pappa och Idas familj :DJätte trevligt!Sedan drog man och plockade burkar i säckar på "vårat" lilla trav^^
Jag luktade öl efter :Svi fick lite saker,mobilfodral,t-shirt,keps och "nyckel kedja" eller vad man säger,man kan iallafall sätta nycklar i,ni vet sånn.

Jag bloggar kanske imorgon,ska förresten på flyguppvisning med pappa då tror jag också,ses,puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0