Dålig uppis,ber om ursäkt/lizette<3

Hej,förlåt för jag inte har bloggat på ett tag men på skoldagarna hinner jag inte och när jag kommer hem är det typ träning och sen när jag kommer hem från den är det typ bara äta,fixa till morgondagen och den sova.

Men iallafall i onsdags hade vi friidrottsdag!
Mina/våra resultat:
Kast: 1:a (32-meter) dålig för att vara jag.
Höjdhopp: 4:a tror jag ^^
Längdhopp:3:a
60 m:3:a
800 m: 3:a
Sen hade vi stafetten också,vifolka skola vann hela stafetten men veta skola klass 6 flickor vann sitt heat,jätte stolt,jag sprang sista sträckan.

Ja,och igår spran jag bldomloppet,det gick jätte bra!Måste göras om nästa år...

Nu ska jag äta och kolla på bigbrother!
Najs,ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0