sovdags!

Jao,rubriken talar faktiskt..!Nu ska jag sova efter att ha sätt sista avsnittet av sista dokusåpan igen..nu när pappa va med fattade jag slutet!Asså jag rekommenderar programmet,det är ett av de bästa program jag sätt.Och "the walking dead",båda programmen handlar om zombies,Thaha!


Aja,som jag nämnde i nåt i lägg tidigare så blir det att spela match med 97-erna imorgon kväll.Ebba är den enda som jag vet som ska va med av mitt lag också.Älskar dig gumman<3

Samina ligger nedanför mina fötter och slickar sig/tvättar sig(misstolka INTE!)
Jag tog några bilder med henne för hon var puss och kramsugen !
Älskar dej också kisse :3

Sovgott !
//lizette <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0