Rolig dag ;D

Nu har jag precis kommit hem efter att man har varit i Linköping med klassen!Först åkte vi buss till Linköping och sen gick vi in på museet,hängde av oss jackorna och sen började guiden (Daniela)visa oss konsten och att det hörde ihop med geometri (?)Senare fick vi göra egna små rum (som vi typ hade gjort i 1:an ;S).Efter det gick vi ut utanför museet och körde burken,chillade lite och jag smög typ på några med ^^ men aja nog om det!Sen var det dags att ta bussen till trädgårdsföreningen och där åt vi pannkakor och körde burken först.Sedan hittade vi en klätterställning och där körde vi ta,(några stycken)och bredvid var det två snurrgrejer som vi roa oss mycket med ;)Sedan gick vi till två stora hål vid något berg och efter det gick vi runt lite i Linköping och tillslut var vi tillbaka vid snurrgrejen igen.Då hitta vi också någon sak som var lik en studsmatta...den var blöt och det var vatten under så efter "hoppstunden"såg det ut som om jag hade kissat på mig :s.Sedan skulle vi gå tillbaka till museet och vänta på bussen,vi gick förbi domkyrkan och Oskar och jag gick lite efter och vi satte oss framför kyrkan och bad till Gud (hahahhahahahhahahahhahahahah ASG)
Då kom en farbror och sa:
-ni gör vell inget dumt mot domkyrkan?
Vi höll på att garva igäl oss innan vi sprang ifatt de andra.
Sen när vi kom till museet stog bussen där och vi åkte till skolan (i bussen körde jag,Oskar och Fille.S "gul bil",det vart lika mellan Oskar och mig för Filip var inte så alert ;)
Vi kom till skolan 2 minuter över 2 och då fick vi sluta en timme tidigare än vanligt ;D wuhhuuwwwwww!
Tack för en trevlig dag klassen!
Kanske bloggar sen.
Ses!
/lizette <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0