Ny Design

Som ni kanske har märkt så har jag fixat en design , jag har inte gjort den själv asså man fick välja av ett par :D(hurra)
Men vet inte riktigt hur länge denna stannar :P , men sånt märks.

Jag har precis kommit in från att ha fixat med kaninerna i det fina vädret. Men sen ska jag nog se på film , exakt vad det blir för film vet jag inte .
Ska på skötarmöte typ imorrn klockan 3 tror jag det börjar, det ska bli skoj tror jag.

Det kommer ingen bild på dagen outfit idag , sorry. Imorrn kanske (?)

Om ni undrar vad jag gör just nu så lyssnar jag på musik och fixar lite med bloggen .

Nu har ja inget mer att säga för tillfället ;P Men somsagt KOMMENTERA!!

 

Hörs senare folket ! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0