Kväll:)

Japp,en måndag efter lovet avklarad..jäspa typ hela dagen,haha ^^

Nu har man kommit hem från träningen och har ätit också ;)Nu ska man snart lägga sig..och förbereda sig för en tisdag som troligen kommer inehålla spanska,idrott i skolan och inte mycket plugg (tror jag) eftersom jag är klar med matten (som är till på torsdag) och sen har vi bara engelskan kvar och den kan jag typ också (och den är till på fredag) men det kan ju alltid vara bra att finslipa så man kan allt utan problem UTANTILL ;)
Älskade bilderna som Eve la ut förut på hennes kaniner ;") såå söta !

Tycker fortfarande att ni MÅSTE bli bättre på att kommentera inlägg osv.!!

Troligen bloggar jag inte mer idag,men ha det bra,så ses vi imorgon ;)

//lizette <3

(sickar med en bild jag tog idag,på studsmattan,älskar bilden,värsta karate kid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0