Hello , mobilblogg

Hej , sorry för att ja  vart dålig på uppis ! :(


Men i alla fall , idag har ja vart i skolan. Helt OK , förrutom att jag blev `sappad` (  eller vad man ska säga )  av en gummisnodd :S Men det var en kille som sköt en gummisnodd på min arm med 10 cm i mellan , ajj :O gjorde as oonttt ,Men eftersom jag är såå OTROOLIG snäll liten rar flicka / Eller ?! / så förlät ja honom :D 

Efter skolan så åkte jag och mina två vänninor hahhaha , till stallet och var där i 2 timmar kanske (?)
Sen pluggade ja och fixa. (y)

För dom som är intresserade av vad jag ska göra imorrn , så ska jag åka till ett annat litet stall , jaja jag vet vad ni tänker (- Fan , hur många stall har kvinnan ?? ) , men där ska jag liksom bara va lilla hjälpredan så det är ju bra :D men nu ska typ sussa eller ja jag vill ju inte det men man måste !? , Bokensdag imorrn på skolan ? :O


Hahah aja vi ses !
Puss Puss på er !   Öhh Lizette vart har du tagit vägen igentligen ? ?

Byyeeeeee
Bjuder (Y) // Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0