Hej,Hopp!

Hej alla lördagsmänniskor :PNu har man precis städat lite och nu blir det att gå ut (snart).Kommentera fortafarnde vad min novell (som jag ska göra) ska handla om !!! :D
Imorgon blir det match hemma mot malmslätt ;)Kötta Mantorp ...!!
Det är bara träningsmatch men endå..vi har spelat 3 träningsmatcher och vi har vunnit 2 ! Vi är bäst Mantorp ♥
Ikväll blir det mys framför TV:en och lite..och förhoppningsvis kommer studsmattan upp..+att vi ska grilla..en perfekt lördagskväll hoppas jag att det blir.
Blev ett kot inlägg men det får ni ta ;)
Säger de IGEN,KOMMENTERA,KOMMENTERA,KOMMENTERA vad jag ska skriva om ! :)
(Kommenetar alla inlägg men endå!)
(Den sista bilden är lite halvt udda :P)
Kramar från Lizette<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0