gokväll:)(sickar med ful bild)

Hej!Nu så sickar jag med en ful bild i inlägget..vad sägs om det ? :)
Det var en sak jag undra..jag hade tänkt att skriva en novell..snälla ni..kommentera vad ni vill at jag ska skriva om..behöver erat stöd..och era ideer..flera hjärnor är alltid bättre än en ;)Förra novellen jag skrev i min egna blogg var om Justin Bieber så hade tänkt att skriva om något annat nu..somsgat..behöver ideer..är tacksam för det..!
Och sen en mindre bra nyhet..fast lite mindre pinsamt för mig..jag kommer förmodligen inte ladda upp så många videos för jag kan inte göra som på samma sätt som på "bloggplatsen" så här måste jag gå in på youtube och krångla -_-Kanske någon enstakad video ibland men inte så många som jag tänkt från början ;)

Nu har jag precis sätt pÅ tv och imorgon lir det att rensa rummet,fortstta och förhoppningsvis så sätter pappa upp studsmattan snart och då kommer jag droga den !!! :D

Ha en bra kväll ! <3


Ingen snygg tjej där,utan smink -_-
Men baa för att jag töntar mig 24/7 ;)






/Lizette <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0