Eftermiddag,15:21 !

Hej!Nu har man precis målat naglarna (tidningsnaglar,kolla bilderna)Och så har man skypat med Emma,Min egna tama underbara älsklings antilop,älskar dig Emiiisss :DVa med Ogge lit förut..men nu slappar jag lite..ikväll blir det att se det sista programmet av "den sista dokusåpan",hoppas det inte var lika sorligt som förra gången,den idiot i programmet sköt ihjäl typ alla på ett ålderdomshem :/ + en kändis som jag inte kom ihåg vad hon heter,ganska gammal..osv.Nu messar jag med underbaraste ;') älskar dig ! ♥
ska snart gå ut oh köra lite fotboll och hoppa studsmatta,älskar studsmattan alltså ! :)
Ses! <3
/Lizette<3
och min nagelsakssamling :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0